SPECIAL OFFICE: Werkplekorganisatie
“Als je dit opruimen noemt, staat ons nog heel wat te wachten!”
Door Jolanda van den Braak
Stress heeft te maken met tijdgebrek en aardig wat tijd gaat verloren aan het zoeken naar spoorloos verdwenen documenten en aan een slechte planning. Wie structuur aanbrengt kan dus rekenen op tijdwinst, op een rustige werkhouding en op een verhoogde productiviteit. Drie vliegen in een klap. Zo simpel is het. Of lijkt het in ieder geval.
Van alle ziekmeldingen in het bedrijfsleven komt 2 tot 4 procent voort uit stress, concludeert onderzoeksinstituut TNO. Ziekteverzuim en verminderde arbeidsproductiviteit kosten de werkgever jaarlijks miljarden euro’s. Aanpakken dus, eventueel met de hulp van een professional organizer
PANIEK
Yvonne van Barreveld (42) is professional organizer en in die hoedanigheid heeft zij haar handen vol aan de overvolle kasten en de torenhoge stapels papier die haar klanten om zich heen verzamelen. Volle kasten en hoge stapels, die komen u misschien bekend voor. Maar lijden uw werk, privé-leven en sociale contacten daaronder?
Lees verder in het artikel hieronder. U kunt dit als Acrobat PDF-bestand (430kB) openen of downloaden door op het artikel te klikken.
Profinta is u graag van dienst als u meer wilt weten over Professional Organizing. Meer informatie kunt u aanvragen via ons Contactformulier.